۱۳۹۴ مرداد ۱۱, یکشنبه

ایران-قتل عام67- ترانه اثبات از گروه هنری شباهنگ

ایران-قتل عام67-خمینی-مسعود دجوی- مجاهدین خلق ایران-مجاهدان مستقر در کمپ لیبرتی- ترانه اثبات از گروه هنری شباهنگ

ترانه زیبای اثبات به ياد قتل عام 67 به سبك راك
بر روي شعري از زبان شهداي آن قتل عام
نوشته ي شاعر اشرفي محمد قرايي
كاري از گروه شباهنگ

متن شعر:
كسي مي خواست منُ انكار كنه
كسي مي خواست منُ مردار كنه
من به او گفتم نه
بحث بودن يا نبودن پيش روي من بود
قيمتِ سرخ هويت يك كلام رفتن بود
كسي مي خواست منُ انكار كنه
كسي مي خواست منُ مردار كنه
من به او گفتم نه
من نموندم در مرگ، زندگي بودم من
پيش منكر وجودم، سر نمي سودم من
مرگ رو مث يه شمشير، من گرفتم توي دست
ديدم از بالاي دار ايمانم پشت دشمنُ شكست
كسي مي خواست منُ انكار كنه
كسي مي خواست منُ مردار كنه
من به او گفتم نه
سي هزار بار
سي هزار بار
من به او گفتم نه
گفتم نه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر